تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

مرکز خرید کانیون استانبول

kaniun

مرکز خرید کانیون استانبول  در یکی از برجهای مشهور در استانبول در خیابان لونت واقع شده است.

مرکز خرید کانیون استانبول از شکل ظاهرش نامش گرفته شده است و فروشگاه از چهار طبقه و صدو شصت فروشگاه و مغازه های فروش کالاها , آرایشگاه , سالن ورزشی و سینما برای خود و بازدیدکنندگان تدارک دیده است. مرکز خرید کانیون استانبول در طول شبانه روز در ساعتهای 10 صبح تا ساعت 10 شب برای بازدیدکنندگان باز می باشد . مرکز خرید کانیون استانبول  با زیبایی و تنوع اجناس و کالاها و همچنین تنوع خدماتی که برای مراجعین در نظر گرفته است در جذب بازدیدکنندگان موفق باشد.

مرکز خرید پرفیلو استانبول

porfilu

مرکز خرید پرفیلو استانبول در سال ۱۹۹۸ در استانبول تاسیس گردید که در حال حاضر وسعت این مرکز خرید چند برابر شده است. مرکز خرید پرفیلو استانبول امکانات خرید و هنری و فرهنگی ویژه ای را تدارک دیده است و برنامه های مختلفی را در این زمینه ها برای بازدیدکنندگان برگزار می کند. در این مرکز خرید همایشهای رایگان در زمینه پزشکی و علمی , برنامه های آموزشی , نقاشی  و دیگر برنامه های تفریحی را تدارک دیده است. این مرکز خرید دارای هفت سالن سینما , 16 سالن بیلیارد , 209 فروشگاه , پارکینگ رایگان با ظرفیت بالا , 3 سالن تاتر , سالنهای ورزشی سرپوشیده , زمین بازی ویژه کودکان و استخر را در این مجموعه فراهم کرده است

بازارهای شناور تایلند

bazar shenavar

بازارهای شناور تایلند در مکانها و محله های آبی قرار دارند که از این بازار عکسان و بازدید کنندگان زیاد عکس می گیرند . قایقهای شناور و رودخانه ها شروع زندگی در هر روز را به نمایش می گذارد. در اولین ساعات روز قایق ها از میوه ها , انواع محصولات تازه , گلها و سبزیجات پر می شود و بیشتر مبادلات کالا به صورت پایاپای و یا کالا به کالا صورت می گیرد. دیدن منظره بسیار رنگارنگ و زیبا قایق سواران فروشنده  از جذابیتها و دیدنیهای کشور تایلند می باشد. جانشین قایقهای شناور سنتی سوپر مارکتها و فروشگاهای مدرن می باشد که البته هنوز هم این بازارهای سنتی وجود دارند.

مرکز خرید وافی سیتی دبی

مرکز خرید وافی سیتی دبی

vafi city

مرکز خرید وافی سیتی دبی از مجلل ترین  مرکزهای خرید در دبی است. به همین دلیل قیمت اجناس هم به نسبت دیگر مراکز خرید متفاوت و بیشتر می باشد. مرکز خرید وافی سیتی دبی حدود سیصد فروشگاه و با وسعتی تقریبا 520 هزار متر مربع از جمله مراکز خرید لوکس و زیبای دبی است که دارای چهار طبقه است و معماری و طراحی این مرکز از معماری آثار قدیمی و باستانی مصر الهام گرفته است. هرمهای شیشه ای دیدنی در قسمت سقف مرکز خرید که به نحو خیلی زیبا رنگ آمیزی و طراحی شده است و مجسمه ای از فراعنه مصر در قسمت بیرونی مرکز خرید بر  شکوه و زیبایی مرکز خرید افزوده شده است. در نزدیکی بوتیک ها و فروشگاه های مجلل مرکز خرید ، کافی شاپ و  رستوران و و یک مرکز تفریحی هم ایجاد شده است. مرکز سرگرمی و تفریحی مرکز خرید در طبقه 3  قرار گرفته است که از مکانهای جالب و جذاب برای کودکان است.

آدرس مرکز خرید وافی سیتی دبی: خیابان القطاعیات  

زمان کار مرکز خرید از ساعت 10 صبح تا ساعت 10 شب و روزهای جمعه از 4/30 عصر تا ساعت 10 شب

مرکز خرید اژدها دبی

مرکز خرید اژدها دبی

deragun mart

مرکز خرید اژدها دبی بزرگترین و وسیع ترین مرکز خرید چینی بیرون از مرز می باشد. این مرکز خرید قطعا مکان مناسبی برای خرید به تعداد زیاد می باشد. این مرکز خرید برای گردشگران و یا توریست ها و حتی مردم عادی جذابیت خرید ندارد اما با فروشنده های زیادی که دارد می تواند اجناس مورد نیاز را در تعداد بالا از هر جنسی را تامین نماید. مرکز خرید اژدها دبی دارای مراکز رستورانها و خرید و نمایشگاه ها می باشد و شرکتهای فعالی که اجناس و محصولات چینی دارند در این فروشگاه مشغول کار می باشند و از بخشهای اداری و خدماتی و بازرگانی تشکیل شده است بیشتر جذابیت این فروشگاه معماری خاص این بنا می باشد.