تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند

هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند

هتل 3ستاره ای رزیدنس در نزدیکی از ایستگاه ترن هوایی" BTS "قرار دارد و مسافران به مناطق مهم شهر آسان میکند. هتل در نزدیکی جاذبه های گردشگری شهر از جمله "Royal Palace" ، بودای طلایی ، بودای خوابیده ، بودای یشمی میباشد .پیاده از هتل ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند تا مناطق تجاری شهر ناحیه ساتورن تنها چند دقیقه طول میکشد.از دیگر امکانات این هتل استخر روباز ، سالن اسپا و ماساژ ، مرکز بدنسازی میباشد.این اقامتگاه دارای" صد و سیزده "اتاق می باشد.غذاهای رستوران هتل" ای رزیدنس سیلوم بانکوک تایلند "خوشمزه اند.

جزیره سامویی در تایلند

جزیره سامویی در تایلند

 از زیباترین نقاط تایلند در سواحل شرقی این کشور جزیره سامویی قرار گرفته  می باشد.اسم کامل جزیره (کو سامویی) است. «کو» در زبان تایلندی به معنی جزیره  و نام سامویی هم از کلمه چینی به معنی (بهشت امن) گرفته شده .قسمت بیشتری از این جزیره را جنگل فرا گرفته و از شرق به غرب این جزیره رشته کوهی کشیده شده است. یکی از جزایر بزرگ تایلند جزیره سامویی است. و مساحت آن 228 کیلومتر مربع می باشد و جمعیت بیشتر از 50000 است. این جزیره جذابیت های زیادی از لحاظ طبیعی دارد؛ مانند صخره های مرجانی ، سواحل ماسه ای سفید، درختان نارگیل. اولین افراد ساکن در سامویی، ماهیگیرهایی جنوب چین  اهل شبه جزیره مالای بودند و 15 قرن قبل به این جزیره آمدند. تا اواسط قرن 20 میلادی توجه زیادی به سامویی نمی شد و حتی رفت و آمد به آن بسیار مشکل بود. در دهه های اخر تحولات و تغییرات زیادی در جزیره  صورت گرفته است و صنعت گردشگری به شدت به سامویی توجه و اهمیت نشان داده است. اولین بار در سال ۱۹۷۱ میلادی بود که مسافران و گردشگران وارد سامویی می باشند و بعد از این جزیره مورد توجه بیشتر و روز افزون گردشگران و مسافران از سراسر دنیا قرار گرفته است.

آب و هوا در سامویی

جزیره سامویی 2 فصل دارد: 1- فصل گرم و استوایی 2- فصل بارانی. در مناطقی مانند پوکت و  نقاط جنوبی تایلند،  6 ماه فصل باران طول می کشد و فاصله بین  این 6 ماه ، ماه مه تا نوامبر را شامل می شود .آب و هوای سامویی در بیشتر ماههای سال خشک است و فصل باران فقط در ماه نوامبر می باشد . قرار گرفتن جزیره سامویی در قسمت مناسبی از خلیج تایلند باعث شده این جزیره از باران های موسمی شدید و زیاد که منطقه هایی مانند پوکت را تحت تاثیر قرار می دهد در امان و سالم باشد.

مراکز خرید در دبی

مراکز خرید در دبی

 

مراکز خرید در دبی

پایتخت خرید خاورمیانه، دبی دارای مرکز خریدهای مجهز و مدرن، فروشگاه های مارک های معروف جهان در بازارها و خیابان ها زیاد  است . دبی همه ساله در زمستان فستیوال خرید برگزار می کند. مالیات فروش در دبی گرفته نمی شود و در زمان ورود کالا به کشور حقوق گمرکی پائینی دریافت می شود، قیمت اکثر کالاها با قیمت آنها در کشور اصلی برابر و یا پایین تر است . مسافران می توانند هر کالایی اعم ازجواهرآلات، ساعت، لوازم آرایش، عطر و ادکلن،  کامپیوتر و لوازم جانبی ، اسباب بازی، کیف وکفش، لباس های طراحی شده توسط مشهور ترین طراحان لباس جهان و .... را خریداری نمایند. دبی دارای مراکز خرید مجلل و مدرن در منطقه می باشد که این مرکزها همه دارای سیستم های خنک کننده قوی،پارکینگ ، رستورانها، کافی شاپ می باشند. مراکز بزرگ تر از امکانات زیادتری دارند. مکان ویژه بازی برای بچه ها، سالن های سینما، پارکینگ های بزرگ و رایگان از امکانات این مراکز می باشند .همه امکانات برای یک خرید خوب و عالی در این مراکز پیش بینی و مهیا شده است. مسافرانی که با تور دبی به دبی سفر می کنند در زمان جشنواره تابستانی در دبی و یا برگزاری فستیوال خرید برنامه های دیدنی و جذاب زیادی مانند شعبده بازی ، رقصهای گروه های مختلف از سرتاسر جهان،  اجرای موسیقی زنده و کلی برنامه جالب و دیدنی در این مرکزها برپا می شود. در طول همه ماهها جایزه های ویژه ای که اکثرا خودرو می باشد بصورت قرعه کشی به خریداران از این مراکز اهدا می شود. بیشتر مرکزهای خرید یکسره از ساعت 10 صبح تا 10 شب باز هستند. این مراکز ساعت کاریشان در روزهای جمعه از ساعت2 بعد از ظهر تا 10 شب است.


اطلاعات کلی در مورد دبی

اطلاعات کلی در مورد دبی

 

از امیرنشین‌های هفت گانه امارات متحده عربی دبی یا دوبی است. دومین امارات بزرگ می باشد و در میان این 7 امارت بیشترین جمعیت را دبی دارد  و بعد از امارت ابوظبی فقط ۵ درصد از مجموع وسعت خاک امارات عربی متحده  است.
در جنوب کشور ایران و در حاشیه خلیج فارس امیرنشین دبی قرار گرفته است  و از جمله کشور امارات متحده عربی است.
این شهر بندری با جاذبه‌های مدرن وگردشی دارای بعضی جاذبه‌های طبیعی و تاریخی است. شیخ محمد بن راشد حاکم این امارت است و جانشین حاکم شیخ حمدان بن راشد است. ممکن است شهر دبی مهم‌ترین شهر امارات باشد. در حقیقت بعد از امارت ابوظبی پایتخت سیاسی کشور امارات متحده عربی است می توان دبی را پایتخت تجارتی امارات متحده عربی دانست.

مزایای شهر زیبای دبی : 

۱- این شهر واقعا زیبا و تمیز است. سبزه یکدست چمن‌ها، آسفالت سالم، گل‌کاری و درخت‌کاری مبتکرانه و خلاقانه … و اینها در شرایطی است که این شهر روی بیابان بنا شده و نه خاک قابل کشت و نه آب طبیعی دارد و با آبیاری قطره‌ای و به زحمت فراوان و هزینه زیاد آن را همیشه سبز نگه می‌دارند. مساجد تمییز و خوشبو هستند.
۲- در حد ممکن سعی شده دبی، نمونه ای از شهرهای پیشرفته باشد. گرچه پیشرفت تنها با پول بدست نمی آید و ایجاد فرهنگ و تمدن وجود زمان را دارای اهمیت می کند. بیشتر مغازه‌ها کارت‌های اعتباری بین المللی و داخلی را قبول می کنند، به تعداد بسیار دستگاه خودپرداز وجود دارد، مراکز خرید تا انتهای شب باز می باشد ،  صرافی‌ها همه روزه باز هستند.

۴- نماز صبح تا عشاء همه در مسجد ادا می‌شود و 5 نوبت اذان گفته می‌شود .اگر مغازه ای گوشت خوک فروخته می شود با تابلوهای اطلاع دهنده و هشداردهنده زیاد مشخص می‌شود.

هتل پلازا استانبول ترکیه

هتل پلازا استانبول ترکیه


 هتل پلازا استانبول ترکیه

 

هتل پنج ستاره پلازا، در پشت بام خود رستورانی زیبا با چشم اندازی فوق العاده تماشایی  از پل بسفر وشهر برای میهمانان و مسافران خود تدارک دیده است.از امکانات اتاق های هتل پلازا اینترنت رایگان ، تلویزیون LCD ،دکوراسیون شیک و مدرن ،نشیمن ، چای ساز و قهوه ساز اشاره کرد.
مسافران و میهمانان  میتوانند در مکانهای مختلف  هتل مانند: رستوران پشت بام , بارآسمان  صرف کنند و از  کافه قنادی شیرینی های لذیذ و تازه پخت صرف کنند و لذت ببرند. با استفاده از استخرسرپوشیده , سونا و ماساژدرمانی مسافران می توانند زمانی رابه استراحت و کسب آرامش سپری کنند.
هتل تا میدان تقسیم 10 دقیقه با اتومبیل فاصله دارد و در چند قدمی هتل  ایستگاه اتوبوس و مترو  قرار گرفته است . مراکز خرید متروسیتی و کانیان تا هتل فقط پنج دقیقه با ماشین فاصله دارند. همچنین هتل امکاناتی را برای میهمانان و مسافران معلول خود تدارک دیده است تا این عزیزان هم از سفر خود لذت ببرند. باشگاه سلامت و تندرستی هم برای علاقه مندان به بدنسازی وجود دارد که میتوانید در هتل به ادامه برنامه ورزشی خود بپردازید . هتل پلازا استانبول ترکیه دارای امکاناتی از قبیل ماساژ , سونا , سولاریوم , استخر سر پوشیده, اتاق و امکانات برای معلولین , سوئیت مخصوص تازه عروس , مرکز بدنسازی می باشد.