تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

جاذبه های گردشگری استانبول

 

 

کاخ دلمه باغچه استانبول

کاخ دلمه باغچه استانبول در نزدیکی تنگه بسفر واقع شده است و دارای اهمیت تاریخی و جذابیت زیادی می باشد. کاخ دلمه باغچه استانبول در قرن نوزده ساخته شد، و آخرین پادشاهان عثمانی از ساختمان کاخ برای مکان و محل اقامت و حکومت استفاده می کرد . معماری داخلی و خارجی کاخ دلمه باغچه استانبول با معماری اروپایی و عربی ساخته شده است که میان این دو قاره به چشم میخورد . کاخ دلمه باغچه استانبول بیشتر روزها به جز روزهای دوشنبه از ساعت 9 تا چهار بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد. 

کاخ دلمه باغچه استانبول

مطالب مرتبط :

 

 

موزه باستان شناسی استانبول

موزه باستان شناسی استانبول موزه ای بسیار دیدنی است که اشیاء عتیقه بسیاری در موزه باستان شناسی استانبول جمع اوری و نگهداری می شود. در سال 1891 موزه باستان شناسی استانبول برای بازدید مسافران تور استانبول افتتاح شد و از سه ساختمان مستقل تشکیل شده است که شامل موزه شرق باستان می شود. موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی واقع شده است. هزینه بلیت بخش ورودی موزه حدودا هشت دلار می باشد و بیشتر روزها به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 صبح تا 5 بعد از ظهر برای بازدید مسافران تور استانبول باز می باشد.

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 

کاخ توپکاپی استانبول

محل زندگی سلطانهای عثمانی کاخ توپکاپی استانبول به مدت 391 سال بوده و جذابترین و پر بازدیدترین شهر استانبول است.  معماری بی نظیر و حیاط های خیلی زیبا دارد. عمارت کاخ توپکاپی استانبول در سال 1924 مدتی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل گردید.حرم سلطنتی نیز در کاخ توپکاپی استانبول بود . بازدید کنندگان تور استانبول به صورت مستقل می توانند از حرم بازدید نمایند و به غیر از هزینه ورودی که 13 دلار می باشد 10 دلار هم اضافه پرداخت نمایند. بازدید کاخ توپکاپی استانبول از ساعت 9 صبح تا 7 بعد از ظهر در بیشتر روزها به جز سه شنبه ها باز است.

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

 

 مسجد سلطان احمد استانبول

مسجد زیبای آبی در منطقه سلطان احمد استانبول واقع شده است . این مسجد در بیشتر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر باز است . ورودی برای بازدید رایگان می باشد ،  در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع می باشد .شخص سلطان احمد تمایل داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا استانبول در رقابت باشد و تقریبا توانسته در این کار موفق باشد. مسجد سلطان احمد استانبول از جاذبه های گردشگری مهم استانبول می باشد . برای بازدید از مسجد سلطان احمد استانبول و مکانهای مذهبی به یاد داشته باشید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان باشند که از رسومات این منطقه است. در صورت فراموش کردن می توانید از مسجد امانت بگیرید. مسجد سلطان احمد استانبول از شاهکارهای معماری اسلامی است. شاید این مسجد مهمترین مسجد استانبول باشد و البته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده شده است که تنها در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد بسیار زیبا وجود دارد که در داخل مسجدها از معماری و طراحی بی نظیری استفاده شده است.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

 

 

 

 

 

 

 

هتل های استانبول

هتل آستین استانبول سه ستاره

هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول در قلب شهر زیبا و تاریخی استانبول واقع شده است و نزدیک به دریای مرمره است. اتاقهای هتل آستین استانبول دارای امکانات : تلویزیون LCD،  سیستم تهویه مطبوع، اثاثیه آنتیک، اینترنت رایگان، میز کار، حمام اختصاصی مجلل و یخچال مجهز شده است. هتل آستین استانبول که در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است هیجده km تا فرودگاه بین المللی آتاتورک و دو km تا باشگاه سوارکاری شهر استانبول فاصله دارد. هتل آستین استانبول با مسجد ایا صوفیا فقط 10 دقیقه فاصله دارد . در هتل آستین استانبول بوفه صبحانه،پذیرش شبانه روزی برای میهمانان و مسافران مهیا شده است. وسیله ایاب ذهاب نیز در اختیار مسافران و میهمانان قرار می گیرد. رستوران هتل آستین استانبول با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان پذیرایی می کند.  صرافی در هتل آستین استانبول است که مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید.

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل تاپکاپی استانبول چهار ستاره

هتل تاپکاپی استانبول

فاصله هتل تاپکاپی استانبول تا ایستگاه قطار شهری فقط 100 متر است و دارای امکانات خوبی مانند : حمام سنتی ترکی , بوفه صبحانه روزانه ,  پارکینگ رایگان ویژه میهمانان تدارک دیده است. اتاقهای هتل تاپکاپی استانبول فرش شده هستند و دارای تلویزیون LCD  , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , تلویزیون با گیرنده شبکه های ماهواره و حمام شخصی و دارای سشوار و لوازم بهداشتی است. بعضی از اتاقها بالکن نیز دارند .میهمانان و مسافران با ماساژ و حمام ترکی می توانند استراحت نمایند . هتل تاپکاپی استانبول دارای استخر سرپوشیده بسیار تمیز است که روشنایی اش با تابش خورشید است و بسیار جالب و دلپذیر است . پذیرش هتل تاپکاپی استانبول در طول شبانه روز و در هفته برای ارائه خدمات به میهمانان آماده است و در ارائه و برنامه ریزی تورهای داخل شهری مسافران را راهنمایی می کنند . رستوران هتل تاپکاپی استانبول با غذاهای متنوع ترکی و بسیار لذیذ از میهمانان پذیرایی می نماید . سفارشات برای اتاقها انجام می شود . مسجد قدیمی مهریماه فقط یک km  با هتل تاپکاپی استانبول فاصله دارد .

هتل تاپکاپی استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

هتل گلدن ایج 2 استانبول  چهار ستاره

هتل گلدن ایج 2 استانبول

هتل گلدن ایج 2 استانبول در میدان تقسیم در مرکز فرهنگی و تفریحی شهر تاریخی استانبول، در مرکز منطقه تجاری واقع شده است. هدف هتل گلدن ایج 2 استانبول مهیا کردن محیطی آرام برای مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد که این شهر بزرگ و پر جنب و جوش به سبک سنتی خود میهمان نوازی می کند. میهمانان و مسافران تور استانبول می توانند بعد از اتمام کار و یا گردش و سیاحت ، در باشگاه تندرستی ورزشی هتل استراحت نمایند و از حمام ترکی، ماساژ، سونا، امکانات و خدمات بهداشتی پوست نیز استفاده نمایند. به ورزش مورد علاقه خود در استخر سرپوشیده بپردازید و با تجهیزات و امکانات بدنسازی نیز برای تجدید قوا و تناسب اندام استفاده نمایید . هتل امکانات و خدمات رفاهی برای میهمانان معلول تور استانبول خود فراهم کرده است و میهمانان عزیز از سفر و اقامت خود در هتل گلدن ایج 2 استانبول لذت ببرند.

هتل گلدن ایج 2 استانبول

 

مطالب مرتبط :

هتل گلدن ایچ 1 استانبول  چهار ستاره

هتل گلدن ایچ 1 استانبول

هتل گلدن ایج 1 استانبول فقط چند دقیقه پیاده روی با میدان تقسیم فاصله دارد.  هتل گلدن ایچ 1 استانبول از خدماتی مانند: خدمات ماساژ , سونا، حمام  تجهیز شده است. استخر روباز با تخت آفتاب نیز از دیگر امکانات هتل گلدن ایچ 1 استانبول می باشد . تریایی که در ایوان هتل واقع شده است، چشم انداز بی نظیری از تنگه بسفر دارد. رستوران معروف و زیبا هتل با سرو انواع خوراکهای سنتی و ترکی لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. اتاقها مدرن و مجلل می باشد و به تجهیزات و امکاناتی مانند:  مینی بار و سیستم تهویه مطبوع تجهیز شده است پاساژ تاریخی و معروف پر گل و گیاه شهر و موزه پرا تقریبا 20 دقیقه پیاده روی تا هتل گلدن ایچ 1 استانبول فاصله دارند. بخش قدیمی سلطان احمد، هشت km دورتر در مجاور بندر گلدن هوم قرار گرفته است.

هتل گلدن ایچ 1 استانبول

 

مطالب مرتبط :

هتل هالیک یا خلیج استانبول چهار ستاره

هتل هالیک یا خلیج استانبول

هتل هالیک یا خلیج استانبول هتلی چهار ستاره و زیبا و بزرگ می باشد ، در شهر زیبای استانبول  و در مکانی بسیار مناسب است و با پیاده روی کوتاه و جذاب به مرکزهای خرید و دیدنی شهر می روید. هتل هالیک یا خلیج استانبول در مجموع دارای  177 اتاق و سوئیت است که از امکانات و تجهیزات و سیستم تهویه مطبوع مناسب و ویژه برخوردار است. در همه محیط هتل هالیک یا خلیج استانبول اینترنت فعال است.  سه رستوران و تریای هتل با سرو غذاهای ترکی و مدیترانه ای از مسافران و میهمانان پذیرایی می نمایند. رستوران زیبای آدالی در طبقه هشتم  با منظره زیبای شهر، محیط بسیار مناسبی برای سرو خوراکهای متنوع و لذیذ ترکی لذت ببرید و استراحت نمایید. میهمانان از برنامه اجرای موسیقی زنده در پایان هر هفته میتوانند حضور داشته باشند و لذت ببرند . به میدان تقسیم و بازار بزرگ تنها  15 دقیقه فاصله دارید. مرکز تفریحی هم در مرکز پر رفت و آمد بیگلو وجود دارد و تا هتل هالیک یا خلیج استانبول  10 دقیقه فاصله دارد.  مسافران و میهمانان می توانند با فاصله 50 متری از هتل هالیک یا خلیج استانبول به ایستگاه مترو دسترسی دارند و به راحتی از منطقه های مختلف شهر استانبول دیدن نمایید.

هتل هالیک یا خلیج استانبول

مطالب مرتبط :

 

 

هتل های استانبول

هتل گرند استار استانبول

هتل گرند استار استانبولچهار ستاره

hotel gerand star istanbul

هتل گرند استار استانبول در مرکز شهر زیبای استانبول و در نزدیکی میدان تقسیم واقع شده است. هتل به پل بسفر نزدیک می باشد و دسترسی آسانی به خیابان استقلال دارد. اغذیه فروشی ها، مغازه ها، تریاها و رستوران های مختلف در نزدیکی هتل گرند استار وجود دارد. تحویل اتاق، تا ساعت یک بعدظهر امکان پذیر می باشد. امکانات عالی و رفاهی هتل جکوزی، سونا، سالن بدنسازی، استخر و حمام بخار می باشد که بعضی از آنان فقط با پرداخت هزینه بیشتر امکان استفاده را دارند . رستوران زیبای هتل گرند استار استانبول با بوفه عالی و لذیذ خوراکهای ترکی و بین المللی از میهمانان عزیز تور استانبول خود پذیرایی می کند. صرف نوشیدنی در تریا با چشم اندازی زیبا و تماشای  شهر زیبای استانبول هم امکان پذیر می باشد. همچنین هتل دارای لباسشویی و اتوشویی و خشکشویی و آرایشگاه و فروشگاه و یک صرافی نیز در هتل وجود دارد که با این خدمات می توانید در کمترین زمان به برنامه کاری خود برسید. هتل گرند استار استانبول امکاناتی را برای میهمانان عزیز معلول تور استانبول در نظر گرفته است تا این عزیزان نیز در مدت زمان اقامت خود در هتل بتوانند از اقامتی به یادماندنی لذت ببرند.

 

مطالب مرتبط :

توراستانبولتور استانبول پاییز 93تور استانبول عید سعید غدیر خم 93تور استانبول ویژه عید قربان 93تور استانبول مهر 93تور استانبول تعطیلات مهر 93تور استانبول آبان 93تور استانبول تعطیلات آبان 93تور استانبول دوازدهم آبان 93تور استانبول سیزدهم آبان 93

 

هتل آل سیزن استانبول

هتل آل سیزن استانبول  چهار ستاره

هتل آل سیزن استانبول

 هتل آل سیزن  هتلی زیبا با طراحی مدرن و با دسترسی آسان به فرودگاه آتاتورک در موقعیتی فوق العاده ، بازار بزرگ،  میدان تقسیم، سلطان احمد و مساجد سلیمانیه و موزه کاخ تاپکاپی واقع شده است. امکانات بی نظیر هتل مانند رستوران دنج و زیبا,  اینترنت رایگان بی سیم، و خدمات اتومبیل کرایه  می باشد  . اتاقها دارای تهویه مطبوع  و ضد صدا می باشد . رستوران هتل بسیار زیبا طراحی شده است و غذاهای متنوع و لذیذ خود از میهمانان خود پذیرایی می کند. از امکانات ماساژ و سونا هتل برای استراحت و آرامش کم نظیری بهره بگیرید. هتل اتاقهای بازی کامپیوتری هم برای کودکان میهمانان تور استانبول تدارک دیده است که میهمانان هم از سفر خود لذت ببرند.

 

 

مطالب مرتبط :

توراستانبولتور استانبول پاییز 93تور استانبول عید سعید غدیر خم 93تور استانبول ویژه عید قربان 93تور استانبول مهر 93تور استانبول تعطیلات مهر 93تور استانبول آبان 93تور استانبول تعطیلات آبان 93تور استانبول دوازدهم آبان 93تور استانبول سیزدهم آبان 93

 

هتل بلک برد استانبول

 

 

 

هتل بلک برد استانبول   چهار ستاره

 

هتل بلک برد استانبول

 

درقسمتی از شهر استانبول هتل بلک برد استانبول واقع شده است  بیشترین اماکن دیدنی به لحاظ تاریخی در این شهر قرار گرفته است. مسجد سلیمانیه و بازار بزرگ  از نمونه آثار تاریخی می باشند. هتل با مهمان نوازی سنتی و ترکی خود از مسافران و میهمانان تور استانبول استقبال و پذیرایی می کند.. چون هتل در مرکزیت شهر قرار گرفته از موقعیت فوق العاده ای بر خوردار است .مسافران و میهمانان محترم می توانند همه روزه صبحانه خود را در بوفه هتل صرف کنند و در باشگاه ورزشی هتل زمانی را برای تناسب اندام و ادامه برنامه سلامتی خود بگذرانند  و مرکزیت هتل در شهر باعث شده میهمانان و مسافران تور استانبول زمان کمتری را برای رسیدن به سیاحت و گردش و تفریح خود صرف کنند . هتل فقط چند دقیقه  با نزدیکترین ایستگاه تراموا فاصله دارد. میهمانان و مسافران تور استانبول بعد از گشت و گذار در شهر و خرید می توانند در رستوران هتل با بستنی های متنوع و خوشمزه میل کنند و رفع خستگی کنند . به در خواست مسافران  سفارشات به اتاقشان پذیرفته می شود. هتل  برای میهمانان و مسافران عزیز معلول هم امکاناتی را تدارک دیده است که این عزیزان هم در رفاه باشند و از سفر خود لذت ببرند.

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

توراستانبولتور استانبول پاییز 93تور استانبول عید سعید غدیر خم 93تور استانبول ویژه عید قربان 93تور استانبول مهر 93تور استانبول تعطیلات مهر 93تور استانبول آبان 93تور استانبول تعطیلات آبان 93تور استانبول دوازدهم آبان 93تور استانبول سیزدهم آبان 93

 

جاذبه های گردشگری استانبول

مسجد ایا صوفیا استانبول ترکیه

 

مسجد ایا صوفیا استانبول ترکیه

مسجد ایا صوفیا یا کلیسای حاجیا صوفیا  که معنای لغوی آن کلیسای معرفت الهی می باشد ، از دیدنی های استانبول و معماری های بسیار جالب بیزانسی به حساب می آید. ارتفاع گنبد بزرگ این مسجد ۵۶ متر می باشد و طوری طراحی شده است که نماد بهشت به حساب می آید و به نظر در فضا معلق می باشد . آثار هنری زیبای این مسجد  به سپرهای بزرگ دایره ای شکل عثمانی که بر روی آنها آیات قرآنی نوشته شده است و موزاییک های بیزانسی اشاره کرد .بعدا 4 منار در چهار طرف مسجد اضافه شد و با فتح استانبول توسط سلطان محمد فاتح در سال 1453 کلیسا تبدیل به مسجد شد. که  البته قبل از اینکه به کلیسا تبدیل شود معبدی از معبدهای رومی بوده است. در سال  1935 این مسجد به موزه تبدیل شد.  امپراطور می خواست از کلیسا بزرگ ترین و زیباترین کلیسا را بسازد کلیسای ایا صوفیا در اصل در سال 325 میلادی ساخته شد.ده هزار کارگر و دو معمار و با حجمی از طلا کار را شروع کردند. کلیسا در سال 537 افتتاح گردید. کلیسا بعد از فتح استانبول توسط عثمانیان به مسجد تغییر کرد و مناره هایی به آن اضافه کردند . آتاتورک تصمیم گرفت در سال 1935  به موزه ای فرهنگی تبدیل کند. ارتفاع گنبدهای مسجد از سطح زمین 54 متر  است و در کل 107 ستون در داخل ساختمان مسجد ایجاد شده است .

 

مطالب مرتبط :

توراستانبولتور استانبول پاییز 93تور استانبول عید سعید غدیر خم 93تور استانبول ویژه عید قربان 93تور استانبول مهر 93تور استانبول تعطیلات مهر 93تور استانبول آبان 93تور استانبول تعطیلات آبان 93تور استانبول دوازدهم آبان 93تور استانبول سیزدهم آبان 93

موزه باستان شناسی استانبول

 

muze bastan shenasi

موزه باستان شناسی استانبول موزه ای دیدنی می باشد که میلیون ها اشیاء عتیقه در این موزه جمع اوری شده و نگهداری می شود.  موزه باستانشناسی استانبول در سال 1891 گشایش یافت و از 3 سه ساختمان مجزا تشکیل شده است که موزه شرق باستان را شامل می شود. این موزه باستان شناسی استانبول در نزدیکی کاخ توپکاپی قرار گرفته است. قسمت ورودی موزه تقریبا هشت دلار می باشد و اکثر روزها به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 صبخ تا 5 عصر برای بازدید باز می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط :

توراستانبولتور استانبول پاییز 93تور استانبول عید سعید غدیر خم 93تور استانبول ویژه عید قربان 93تور استانبول مهر 93تور استانبول تعطیلات مهر 93تور استانبول آبان 93تور استانبول تعطیلات آبان 93تور استانبول دوازدهم آبان 93تور استانبول سیزدهم آبان 93

 

مسجد سلطان احمد استانبول

 

 

 

 

مسجد سلطان احمد

 

مسجد آبی در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است . این مسجد اکثر روزها از ساعت 9 صبح تا 5 عصر باز می باشد . ورودی آن رایگان می باشد ، ولی در روزهای جمعه در ساعات نماز  ، ورود ممنوع است.شخص سلطان احمد دوست داشت مسجدی به دستور او ساخته شود که با مسجد ایاصوفیا قابل رقابت باشد و با نظر همه او توانسته در این کار موفق شود. مسجد سلطان احمد از جاذبه های گردشگری مهم استانبول است . به خاطر داشته باشید برای بازدید از این مسجد و مکانهای مذهبی دیگر باید لباس پوشیده به تن داشته باشید و خانمها روسری سرشان داشته باشند که از رسومات این محل می باشد . اگر فراموش کردید میتوانید از مسجد به امانت بگیرید. این مسجد از شاهکارهای معماری اسلامی می باشد . شاید بتوان گفت مهمترین مسجد استانبولباشد و البته استانبول شهر هزار مسجد نیز نامیده می شود که فقط در شهر قسطنطنیه ده ها مسجد زیبا وجود دارد که در داخل مساجد از طراحی و معماری بی نظیری استفاده شده است .

 

 

 

مطالب مرتبط :

توراستانبولتور استانبول پاییز 93تور استانبول عید سعید غدیر خم 93تور استانبول ویژه عید قربان 93تور استانبول مهر 93تور استانبول تعطیلات مهر 93تور استانبول آبان 93تور استانبول تعطیلات آبان 93تور استانبول دوازدهم آبان 93تور استانبول سیزدهم آبان 93

 

کاخ توپکاپی استانبول

 

 

 

 

 

kakh topkapi

 

 کاخ توپکاپی استانبول محل زندگی سلطانهای عثمانی به مدت 391 سال بوده است و  از پر بازدیدترین و جذابترین مکان شهر استانبول می باشد.  معماری فوق العاده و حیاط های بسیار زیبایی دارد. این عمارت در سال 1924 زمانی بعد از دوره عثمانی به موزه تبدیل شد.

 

کاخ توپکاپی استانبول مکان حرم سلطنتی هم در ان زمان بوده است. تور بازدید به صورت مجزا می باشد و گردشگران و مسافرانی که قصد بازدید از حرم را دارند باید به جز هزینه ورودی سیزده دلاری این عمارت، 10 دلار اضافه هم پرداخت کنند. ساعت  بازدید موزه از ساعت  9 صبح تا 7 عصر در اکثر روزها به غیر از سه شنبه ها باز می باشد .

 

 

 

 

مطالب مرتبط :

توراستانبولتور استانبول پاییز 93تور استانبول عید سعید غدیر خم 93تور استانبول ویژه عید قربان 93تور استانبول مهر 93تور استانبول تعطیلات مهر 93تور استانبول آبان 93تور استانبول تعطیلات آبان 93تور استانبول دوازدهم آبان 93تور استانبول سیزدهم آبان 93

 

 

 

تورهای تفریحی دبی

 

رستوران تیترو دبی

رستوران تیترو دبی

رستوران تیترو دبی

 

رستوران تیترو دبی نشان یک رستوران درجه یک می باشد که در هتل برج های روتانا واقع شده است.این رستوران از آن جهت یک رستوران درجه یک می باشد که دارای سر آشپزهای حرفه ای است که می توانند با رشته های طعم دار , لازانیا , سوشی , کباب , پیتزا و غیره , در تنور های سفالی , فرهای ذغالی و کباب پزهای چرخان غذاهای دل پذیر و خوش مزه ای را در محیطی باز برای میهمانان خود فراهم و سرو  کنند.

مطالب مرتبط :

تور بالن سواری دبی

تور بالن سواری دبی

تور بالن سواری دبی

 

در تور بالن سواری دبی می توانید از داخل بالنی   که به آرامی در هوا معلق شده است هوای خنک سپیده دم را در ارتفاع چند متری بر بالای ریگزار سرخ کاملا احساس  کنید و مناظر زیبایی را که در زیر پاهایتان قرار دارد نظاره گر باشید. در این تور صحرا را از جایی مشاهده می کنید که تقریبا هیچ کس از چنین ارتفاعی بیابانی وسیع و بزرگ را ندیده است , در صورتی که شما از طرف شرق کوههای نا هموار هاجر و از طرف غرب افق مدرن دبی را مشاهده می کنید.

 

 

مطالب مرتبط :

توردبیتور دبی پاییز 93تور دبی عید سعید غدیر خم 93تور دبی ویژه عید قربان 93تور دبی مهر 93تور دبی تعطیلات مهر 93تور دبی هتل آتلانتیستور دبی آبان 93تور دبی تعطیلات آبان 93تور دبی سیزدهم آبان 93تور دبی بیست و یکم آبان 93

 

تور غواصی دبی

 


 

تور غواصی دبی

 

تور غواصی دبی

 

در امارات متحده ی عربی برای اولین بار برای گردشگران و علاقه مندان به غواصی در اعماق آب ها , توسط شرکت توریستی گلدن لند برنامه های آموزشی و تفریحی غواصی همراه با به کار گیری مربیان با تجربه ی اروپایی شرکت بین المللی پادی برای به اجرا در آمده است . به شرکت کنندگان تمام دوره های آموزشی غواصی مدرک معتبری از کشور انگلیس داده می شود. این برنامه ی آموزشی دوره های مختلفی را همراه با هزینه های متفاوت دارا می باشد که هر یک از آن ها  علاقه مندان مخصوص به خود را دارد.

 

 

مطالب مرتبط :

توردبیتور دبی پاییز 93تور دبی عید سعید غدیر خم 93تور دبی ویژه عید قربان 93تور دبی مهر 93تور دبی تعطیلات مهر 93تور دبی هتل آتلانتیستور دبی آبان 93تور دبی تعطیلات آبان 93تور دبی سیزدهم آبان 93تور دبی بیست و یکم آبان 93

 

تور جت اسکی دبی


تور جت اسکی دبی

 

 یکی از تفریحات دبی , تور جت اسکی دبی است که موجب سر گرمی و خوشحالی مسافران و گردشگران می شود.این مرکز تفریحی توسط مراکزی از جمله شرکت گلدن لند برای مسافران مهیا شده است.همچنین برای این مرکز تفریحی جلیقه های نجات استاندارد و مربیان با تجربه ای در نظر گرفته شده است. جت اسکی هایی که در این مرکز تفریحی به کار گرفته شده جدید و مدرن هستنند و شما گردشگران عزیز میتوانید از تفریح سالم آب در آب های زلال سواحل پاک دبی  لذت ببرید و لحظات شاد و به یاد ماندنی را سپری کنید.


 

مطالب مرتبط :

توردبیتور دبی پاییز 93تور دبی عید سعید غدیر خم 93تور دبی ویژه عید قربان 93تور دبی مهر 93تور دبی تعطیلات مهر 93تور دبی هتل آتلانتیستور دبی آبان 93تور دبی تعطیلات آبان 93تور دبی سیزدهم آبان 93تور دبی بیست و یکم آبان 93

 

تور سافاری دبی

 


تور سافاری دبی

 

تور سافاری دبی از بهترین و معروفترین تورهای دبی می باشد که هدف مهم این تور،نشان دادن زندگی بادیه نشینان و چهره کویر به بازدید کنندگان می باشد.بازه ی زمانی تور سافاری دبی به صورت متغیر از چند ساعت تا چند روز می باشد .تور رایجی که شما مسافران عزیز میتوانید استفاده کنید حدودا ساعت 3 تا 4 عصر به سمت صحرا و کویر حرکت و با ماشین های چهار محوره در شنهای کویر گردش می کنند و به کمپی می رسند که به شکل سنتی ساخته شده است . از برنامه های کویر:موزیک و رقص عربی , بوفه کامل , شام و نوشیدنی در قلب کویر و زیر آسمان پاک و شگفت انگیز کویر و نیز حنا گذاشتن دست خانم ها با طرح های سنتی می باشد. گردش تور سافاری دبی ساعت 10 شب به پایان می رسد . تورهای چند روزه و یا یک روزه همراه با بازدید از مزرعه های پرورش شتر در صحرا , بازدید از روستاها , کوه های حجر , بازدید از منظقه بسار دلنشین حتا و صرف انواع غذاهای خوش طعم در رستوران هتل , امکانات ورزشی و بازدید از مسجد قدیمی امارات و جمعه بازار از دیگر برنامه های تور سافاری دبی می باشد که برای بازدید کنندگان و مسافران در نظر گرفته شده است.


 

مطالب مرتبط :

توردبیتور دبی پاییز 93تور دبی عید سعید غدیر خم 93تور دبی ویژه عید قربان 93تور دبی مهر 93تور دبی تعطیلات مهر 93تور دبی هتل آتلانتیستور دبی آبان 93تور دبی تعطیلات آبان 93تور دبی سیزدهم آبان 93تور دبی بیست و یکم آبان 93