تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

هتل های استانبول

هتل آستین استانبول سه ستاره

هتل آستین استانبول

هتل آستین استانبول در قلب شهر زیبا و تاریخی استانبول واقع شده است و نزدیک به دریای مرمره است. اتاقهای هتل آستین استانبول دارای امکانات : تلویزیون LCD،  سیستم تهویه مطبوع، اثاثیه آنتیک، اینترنت رایگان، میز کار، حمام اختصاصی مجلل و یخچال مجهز شده است. هتل آستین استانبول که در منطقه سلطان احمد قرار گرفته است هیجده km تا فرودگاه بین المللی آتاتورک و دو km تا باشگاه سوارکاری شهر استانبول فاصله دارد. هتل آستین استانبول با مسجد ایا صوفیا فقط 10 دقیقه فاصله دارد . در هتل آستین استانبول بوفه صبحانه،پذیرش شبانه روزی برای میهمانان و مسافران مهیا شده است. وسیله ایاب ذهاب نیز در اختیار مسافران و میهمانان قرار می گیرد. رستوران هتل آستین استانبول با غذاهای متنوع و لذیذ از میهمانان پذیرایی می کند.  صرافی در هتل آستین استانبول است که مبادلات ارزی خود را در کمترین زمان انجام دهید.

مطالب مرتبط :

 

 

 

هتل تاپکاپی استانبول چهار ستاره

هتل تاپکاپی استانبول

فاصله هتل تاپکاپی استانبول تا ایستگاه قطار شهری فقط 100 متر است و دارای امکانات خوبی مانند : حمام سنتی ترکی , بوفه صبحانه روزانه ,  پارکینگ رایگان ویژه میهمانان تدارک دیده است. اتاقهای هتل تاپکاپی استانبول فرش شده هستند و دارای تلویزیون LCD  , مجهز به سیستم تهویه مطبوع , تلویزیون با گیرنده شبکه های ماهواره و حمام شخصی و دارای سشوار و لوازم بهداشتی است. بعضی از اتاقها بالکن نیز دارند .میهمانان و مسافران با ماساژ و حمام ترکی می توانند استراحت نمایند . هتل تاپکاپی استانبول دارای استخر سرپوشیده بسیار تمیز است که روشنایی اش با تابش خورشید است و بسیار جالب و دلپذیر است . پذیرش هتل تاپکاپی استانبول در طول شبانه روز و در هفته برای ارائه خدمات به میهمانان آماده است و در ارائه و برنامه ریزی تورهای داخل شهری مسافران را راهنمایی می کنند . رستوران هتل تاپکاپی استانبول با غذاهای متنوع ترکی و بسیار لذیذ از میهمانان پذیرایی می نماید . سفارشات برای اتاقها انجام می شود . مسجد قدیمی مهریماه فقط یک km  با هتل تاپکاپی استانبول فاصله دارد .

هتل تاپکاپی استانبول

 

مطالب مرتبط :

 

هتل گلدن ایج 2 استانبول  چهار ستاره

هتل گلدن ایج 2 استانبول

هتل گلدن ایج 2 استانبول در میدان تقسیم در مرکز فرهنگی و تفریحی شهر تاریخی استانبول، در مرکز منطقه تجاری واقع شده است. هدف هتل گلدن ایج 2 استانبول مهیا کردن محیطی آرام برای مسافران و گردشگران تور استانبول می باشد که این شهر بزرگ و پر جنب و جوش به سبک سنتی خود میهمان نوازی می کند. میهمانان و مسافران تور استانبول می توانند بعد از اتمام کار و یا گردش و سیاحت ، در باشگاه تندرستی ورزشی هتل استراحت نمایند و از حمام ترکی، ماساژ، سونا، امکانات و خدمات بهداشتی پوست نیز استفاده نمایند. به ورزش مورد علاقه خود در استخر سرپوشیده بپردازید و با تجهیزات و امکانات بدنسازی نیز برای تجدید قوا و تناسب اندام استفاده نمایید . هتل امکانات و خدمات رفاهی برای میهمانان معلول تور استانبول خود فراهم کرده است و میهمانان عزیز از سفر و اقامت خود در هتل گلدن ایج 2 استانبول لذت ببرند.

هتل گلدن ایج 2 استانبول

 

مطالب مرتبط :

هتل گلدن ایچ 1 استانبول  چهار ستاره

هتل گلدن ایچ 1 استانبول

هتل گلدن ایج 1 استانبول فقط چند دقیقه پیاده روی با میدان تقسیم فاصله دارد.  هتل گلدن ایچ 1 استانبول از خدماتی مانند: خدمات ماساژ , سونا، حمام  تجهیز شده است. استخر روباز با تخت آفتاب نیز از دیگر امکانات هتل گلدن ایچ 1 استانبول می باشد . تریایی که در ایوان هتل واقع شده است، چشم انداز بی نظیری از تنگه بسفر دارد. رستوران معروف و زیبا هتل با سرو انواع خوراکهای سنتی و ترکی لذیذ آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران تور استانبول می باشد. اتاقها مدرن و مجلل می باشد و به تجهیزات و امکاناتی مانند:  مینی بار و سیستم تهویه مطبوع تجهیز شده است پاساژ تاریخی و معروف پر گل و گیاه شهر و موزه پرا تقریبا 20 دقیقه پیاده روی تا هتل گلدن ایچ 1 استانبول فاصله دارند. بخش قدیمی سلطان احمد، هشت km دورتر در مجاور بندر گلدن هوم قرار گرفته است.

هتل گلدن ایچ 1 استانبول

 

مطالب مرتبط :

هتل هالیک یا خلیج استانبول چهار ستاره

هتل هالیک یا خلیج استانبول

هتل هالیک یا خلیج استانبول هتلی چهار ستاره و زیبا و بزرگ می باشد ، در شهر زیبای استانبول  و در مکانی بسیار مناسب است و با پیاده روی کوتاه و جذاب به مرکزهای خرید و دیدنی شهر می روید. هتل هالیک یا خلیج استانبول در مجموع دارای  177 اتاق و سوئیت است که از امکانات و تجهیزات و سیستم تهویه مطبوع مناسب و ویژه برخوردار است. در همه محیط هتل هالیک یا خلیج استانبول اینترنت فعال است.  سه رستوران و تریای هتل با سرو غذاهای ترکی و مدیترانه ای از مسافران و میهمانان پذیرایی می نمایند. رستوران زیبای آدالی در طبقه هشتم  با منظره زیبای شهر، محیط بسیار مناسبی برای سرو خوراکهای متنوع و لذیذ ترکی لذت ببرید و استراحت نمایید. میهمانان از برنامه اجرای موسیقی زنده در پایان هر هفته میتوانند حضور داشته باشند و لذت ببرند . به میدان تقسیم و بازار بزرگ تنها  15 دقیقه فاصله دارید. مرکز تفریحی هم در مرکز پر رفت و آمد بیگلو وجود دارد و تا هتل هالیک یا خلیج استانبول  10 دقیقه فاصله دارد.  مسافران و میهمانان می توانند با فاصله 50 متری از هتل هالیک یا خلیج استانبول به ایستگاه مترو دسترسی دارند و به راحتی از منطقه های مختلف شهر استانبول دیدن نمایید.

هتل هالیک یا خلیج استانبول

مطالب مرتبط :

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.