تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

مرکز خرید امارات دبی

مرکز خرید امارات دبی

Mall of the Emirates

مرکز خرید امارات دبی

مرکز خرید امارات دبی  درمنطقه شیخ زائد دبی قرار گرفته ایده آل برای مسافران تور دبی دی 92 . اینجا را به خاطر پیست اسکی معروف آن با برف های واقعی می شناسند.  اینکه در یکی از گرمترین مناطق خاورمیانه, مردم قادرند اسکی کنند, در نظر خیلی ها عجیب می آید. این مرکز خرید کوتاهترین فاصله را نسبت به برج العرب دارد. مرکز خرید امارات توسط معماران آمریکایی ساخته شده است و پیش از باز شدن مرکز خرید امارات, دومین مرکز خرید خاورمیانه از لحاظ وسعت به شمار می رود مناسب برای مسافران  تور دبی کریسمس   . پارک مخصوص کودکان, تئاتر, بازی های کامپیوتری, سینما و مرکز هنر دبی را نیز شامل می شود. شما می توانید برندهای معروف دنیا را نیز از این جا تهیه کنید. برندهایی از قبیل: Ralph Lauren,D&G,H&M,Guess,Virgin و... .

مرکز خرید مرکاتو دبی

مرکز خرید مرکاتو دبی

Mercato

مرکز خرید مرکاتو دبی

مرکز خرید مرکاتو دبی  تلفیقیست از معمازی ونیزی و توسکانیایی ایده آل برای مسافران تور لحظه آخری دبی . سازه های بسیار خلاقانه که تنها می شد در عصر رونسانس نمونه ی آن را دید. مرکز خرید مرکاتو دارای یک سینمای چندگانه با 7 پرده ی نمایش می باشد همچنین شعبه ای از سوپر مارکت بزرگ اسپینز را هم در خود جای داده مناسب برای خرید مسافران تور دبی کریسمس 2014 . این مرکز شامل 90 فروشگاه, چندین سالن غذاخوری و کافی شاپ است. همینطور دیوارهای آن مملو از نقاشی های شهر ونیز می باشد.

مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال

Dubai Mall

مرکز خرید دبی مال

مرکز خرید دبی مال  بزرگترین مرکز خرید و محل گذراندن اوقات فراغت در دنیا است جایی ایده آل برای خرید مسافران تور دبی کریسمس 2014 . این مرکز خرید قسمتی از برج 20 میلیارد دلاری خلیفه, واقع در امارات متحده ی عربی می باشد. این مرکز خرید مانند اقیانوسی بی انتهاست که ممکن است در ابتدای ورود به آن دچار سردرگمی شوید, اما پرسنل و کارمندانی در آنجا حاضرند که شما را بسته به اینکه به کدامیک از هزاران فروشگاه موردنظرتان می روید, راهنمایتان می کنند. همینطور بزرگترین فواره ی دنیا که در یک دریاچه ی مصنوعی نزدیک برج خلیفه ایجاد شده نیز از دیگر ویژگی های دبی مال به حساب می آید. مکانهایی مثل Kidzania و SEGA Republic از جمله مراکز تفریحی دبی مال برای استفاده مسافران تور دبی تعطیلات دی 92  می باشد.

دبی فستیوال سیتی

دبی فستیوال سیتی

Dubai Festival City

دبی فستیوال سیتی

دبی فستیوال سیتی به معنی شهر جشنواره ی دبی می باشد و یک منطقه ی مسکونی, تجاری, تفریحی است که در دبی, امارات متحده ی عربی ساخته شده جایی ایده آل برای مسافران تور لحظه آخری دبی . اینجا به شهری در یک شهر دیگر معروف است. دبی فستیوال سیتی بزرگترین منطقه ی چند منظوره در خاورمیانه به شمار میرود که تمام عناصر کار,زندگی, تحصبل ,فراغت و تحصیل در آن در نظر گرفته شده است. شعبه ای از فروشگاه معروف IKEA در فستیوال سیتی واقع شده. امسال مسافران تور دبی کریسمس 2014 میتوانند از این مجموعه برای خرید دیدن کنند

غار خربز قشم

 غار خربز قشم

در  فاصله دوازده  کیلومتری قشم در کنار جاده جنوبی،  غار خربز قشم   بر پیکره  کوهی مشرف به دریا و دشت میانکاسه جا دارد و مسافران قشم را به سمت خود میکشاند . غار خربس از غارهای دریایی است که در اثر گرداب و تخلیه ماسه ها، از حفره سنگ ها شکل گرفته است ، اما در دوره های پیش از اسلام با افزایش وسعت غار خربس در بخش های تالار میانی و دهلیزهای انشعابی، به احتمال زیاد مردم از آن به عنوان پناهگاه و یا نیایش گاه استفاده می‌کرده اند. در دشت میانکاسه خربس گورهای قدیمی نیز یافت میشود 

 

غار خزیس قشم

غار خزبس قشم

غار خزیس قشم

غار خزبس قشم

غار خزیس قشم

غار خزبس قشم