تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

کاخ ملک آباد مشهد

کاخ ملک آباد مشهد

در تور مشهد 94 از این بوستان دیدن کنید. ملک آباد باغی مشهور در آستان قدس رضوی است که از سوی حکومت پهلوی کاخی در ضلع جنوبی باغ با زیر بنای 1387 متر مربع احداث شد طرح دکوراسیون و مبلمان داخلی‌ای این کاخ از شرکت فرانسوی، ظروف موجود در کاخ از آلمان و تابلوهای نقاشی از ایتالیا خریداری و به این مکان انتقال یافت.

در تور مشهد 94 از این بوستان دیدن کنید.پس از انقلاب اسلامی این مکان در سال 1359 به کاخ موزه تبدیل و بعد از چند سال تعطیل شده و به اقامتگاه موسمی رهبر ایران مبدل شد. امروزه این باغ دارای درختان متنوع میوه ، فضای گلخانه ای گل و گیاه ، قنات و تعدادی حلقه چاه است و سالیانه صدها تن محصولات باغی و گلخانه ای میدهد. در تور مشهد دیدن از این کاخ زیبا فراموش نشدنی خواهد بود.

 کاخ ملک آباد مشهد

 

خانه ملک مشهد

خانه ملک مشهد

 خانه ملک مشهد مربوط به اواخر دوره قاجار است که در ضلع شرقی خیابان امام، روبروی اداره دارائی واقع شده و به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

 در تور مشهد 94از این بوستان دیدن کنید.

این بنا یکی از نمونه خانه های زیبای برجا مانده از دوران انتقال معماری در اواخر عصر قاجاریه محسوب می شود که در گذشته بسیار وسیع تر بوده اما اکنون تنها بخش بیرونی آن برجای مانده که شامل دو طبقه است. طبقه بالایی دارای سقف مشبک و منبت کاری شده چوبی و شومینه گچبری زیبایی است.

در تور مشهد تعطیلات مهر 94 از این جاذبه بازدی کنید.

خانه ملک امروزه مرکز هنر های سنتی میراث فرهنگی و گردشگری خراسان رضوی می باشد. حمام خانه ملک تنها نمونه حمام تاریخی خصوصی دوره خود در شهر مشهد معرفی شده که در سال 1385 به عنوان خانه توریست انتخاب شد. خانه ملک یکی از جاذبه‌های گردشگری در تور مشهد می باشد که توجه گردشگران زیادی را به خود جلب می کند.

 

 

خانه ملک مشهد

 

 

خانه ملک مشهد

 


 

پارک وکیل آباد مشهد

پارک وکیل آباد مشهد

پارک وکیل آباد از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه در تور مشهد پاییز 94 از بازدید این پارک لذت خواهید برد. از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان سر به فلک کشیده چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قناتی که سرچشمه آن بند گلستان بوده تامین می‌گردد و رودخانه بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است. امروزه با ایجاد معابر و محوطه‌سازی داخل مجموعه، پیاده‌روی و نظاره چشم‌اندازها و طبیعت آن به آسانی صورت می‌گیرد.

از این رو مسافران تور مشهد مهر 94  می توانند علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام «کوهستان پارک شادی» و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است. باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز همچون گذشته برای تمامی مسافران تور مشهد  است .

پارک وکیل آباد مشهد

 پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد

رودخانه پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد مشهد


 

هتل اسکای لایت دبی

هتل اسکای لایت دبی

 هتل 3 ستاره اسکای لایت در داون تون دیره واقع شده و 28 اتاق دارد که اتاق ها با رنگ های گرم دکور بندی شده و مجهز به امکانات ماهواه، تلویزیون، سیستم تهویه، مینی بار، کتری برقی و حمام هستند. هتل در چند قدمی ایستگاه متروی صلاح الدین قرار دارد که امکان دسترسی آسان به نقاط مختلف شهر را فراهم می کند. مراکز خرید ریف مال و الغریر در نزدیکی هتل است و مسافران تور دبی 94 می توانند به راحتی در این مراکز خوب به خرید بپردازند. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی دبی 4/8 کیلومتر است و شاتل فرودگاه با هزینه اضافی توسط هتل انجام می شود.

آدرس: Al Muraqabbat Road, Deira, Dubai, United Arab Emirates

امکانات هتل اسکای لایت دبی

ماساژ، رستوران، وای فای(با هزینه)، روم سرویس، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، لاندری، خشکشویی، اتوکشی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، فروشگاه، آسانسور، روزنامه، سیستم تهویه، پارکینگ رایگان.

 

 

 

هتل اسکای لایت دبی

 

اتاق هتل اسکای لایت دبی

 

رستوران هتل اسکای لایت دبی

 

هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

 

هتل 5 ستاره "ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا" در سمت آسیایی استانبول و در کنار مارینا کالامیس و کالامیس پارک قرار دارد. این هتل تازه تاسیس، دارای اتاق هایی بسیار لوکس و مدرن با چشم انداز زیبایی از دریا، مارینا یا شهر است. این هتل دارای 2 استخر سر باز، استخر سرپوشیده حرارتی، اسپا و باشگاه است و مسافران تور استانبول 94 می توانند بعد از باشگاه از خدمات ماساژ و اسپا لذت ببرند. هتل ویندهام 210 اتاق دارد که اتاق ها مجهز به امکانات تلویزیون، ماهواره، وای فای، 2 بطری آب، چای|قهوه ساز و روم سرویس 24 ساعته هستند. هتل 8 رستوران و کافه دارد که در آن ها غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. فاصله هتل تا خیابان معروف بغداد 10 دقیقه پیاده روی است که در این خیابان انواع مغازه ها و فروشگاه ها موجود می باشد، همچنین هتل تا مترو 3/2 کیلومتر و تا فرودگاه آتاترک  30/6 کیلومتر فاصله دارد.

 آدرس: Fener Kalamis Caddesi No:38, Kadikoy, Kadikoy, 34726 Istanbul, Turkey

امکانات هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

استخر سر باز، باغ، تراس، سونا، باشگاه، اسپا، تراس، حمام ترکی، استخر سر پوشیده، رستوران، روم سرویس، کرایه اتومبیل، سرویس شاتل(با هزینه)، شاتل فرودگاه(با هزینه)، پذیرش 24 ساعته، خدمات گردشگری، نگهداری از کودکان، سیستم گرمایشی، اتاق های ضد صدا، آسانسور، امکانات برای افراد معلول، اتاق های خانوادگی، مغازه، اتاق وی آی پی، مرکز بیزنس، فکس، کپی، ارایشگاه، لاندری، خشکشویی، اتوکشی.

 

 

 

هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

 

اتاق هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

 

اتاق هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

 

اتاق هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

 

رستوران هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا

 

باشگاه هتل ویندهام گرند استانبول کالامیس مارینا