تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

رستوران های استانبول ترکیه

 تور ترکیه رستوران پارک سمدان استانبول

رستوران پارک سمدان ترکیه در سال 1981 در شهر استانبول فعالیت خود را آغاز کرد و اکنون در زمره بهترین رستوران های این شهر قرار دارد. لازم به ذکر است که منوی این رستوران را غذاهای ترکی تشکیل داده است و گردشگران تور ترکیه تابستان 94 که قصد سفر به استانبول را دارند می توانند در این رستوران انوع غذاهای ترکی را نوش جان کنند و لذت ببرند.

 

تور ترکیه رستوران پارک سمدان استانبول

این رستوران به دلیل داشتن غذاهای خوش مزه با کیفیت بالا هنگام نهار بسیار شلوغ می شود و گردشگران تور ترکیه مرداد 94  بدانید که کباب ماستی این رستوران بی نظیر است به هیچ وجه امتحان کردن آن را از دست ندهید.

تور آنتالیا رستوران پارک سمدان استانبول





تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

رستوران زوما استانبول ترکیه از رستوران های ژاپنی این شهر است و در لیست بهترین رستوران های ترکیه قرار دارد. این رستوران شعبه های دیگری در شهرهایی چون هنگ کنگ و لندن و... نیز دارد.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

مسافران تور ترکیه شهریور 94 اگر علاقه مند به غذاهای ژاپنی باشند می توانند به رستوران زوما بروند و غذای دلخواه خود را نوش جان کنند. این رستوران سنتی دارای دکوراسیون فوق العاده ای است و در بارانداز یک ساختمان دو طبقه قرار گرفته است.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول  

رستوران زوما چشم انداز بی نظیری از تنگه بسفر دارد که گردشگران تور ترکیه تابستان 94 در این رستوران علاوه بر میل کردن غذاهای لذیذ آن می توانند از دیدن منظره زیبای تنگه بسفر نهایت لذت را ببرند.

تور ترکیه رستوران زوما استانبول

 

تور ترکیه رستوران زوما استانبول




 تور ترکیه رستوران مورادان استانبول

رستوران مورادان استانبول ترکیه از بهترین رستوران های این شهر می باشد که در محلی ساکت و آرام واقع شده است. این رستوران که پشت مسجد کبود استانبول قرار دارد دارای محیطی زیبا و آرامش بخش است.

تور ترکیه رستوران مورادان استانبول

علاوه بر این رستوران مورادان در نزدیکی بازار آرستا می باشد و گردشگران تور ترکیه تابستان 94 می توانند پس از خرید خود از ین بازار به رستوران مورادان بروند و غذای دلخواه خود را با طعمی بی نظیر نوش جان کنند و لذت ببرند.

تور ترکیه رستوران مورادان استانبول

در این رستوران غذاهای لذیذ با کیفیت بالا با قیمتی مناسب برای مهمانان سرو می شود در صورتی که در سایر رستوران های این شهر (استانبول) قیمت غذاهای با کیفیت نسبتا بالا است. اما آنچه که توجه گردشگران تور ترکیه مرداد 94 را در مورد این رستوران به سوی خود جلب می کند چشم انداز فوق العاده و منحصر به فرد آن از دریای مرمره و مسجد کبود می باشد که بسیار زیبا و بی نظیر هستند.

تور ترکیه رستوران مورادان استانبول

نخلستان های جزیره کیش

تور کیش نخلستان های جزیره کیش

از گذشته پرورش نخل در جزیره کیش رونق داشته و گردشگرانی که در گذشته به این جزیره رفته بودند از نخلستان های فراوان آن سخن گفته اند و بدان اشاره کرده اند. اما متاسفانه از زمان ها تنها نخلستان بهشت به جای مانده است که درقسمت غربی منطقه سفین قرار دارد. این نخلستان از زیباترین نخلستان های جزیره کیش است که غروب آفتاب آن بسیار دیدنی و دلنشین می باشد.

تور کیش نخلستان های جزیره کیش

در چند دهه اخیر سازمان منطقه آزاد کیش در طرح هایی که برای توسعه فضای سبز داشته است برای این نخل ها اهمیت فراوانی قائل شده است. نخلستانی حدود 15 کیلومتر درشرق جزیره قرار گرفته که در سال 1373 نهال های آن کاشته و غرس شده اند. این نخلستان های طلوع و غروب از جمله برنامه های سازمان بوده است. گردشگران عزیز تور کیش مرداد 94 دیدن این نخلستان ها را به هیچ وجه از دست ندهید مخصوصا غروب آن را که بسیار تماشایی است.

تور کیش نخلستان های جزیره کیش

کشتی داما کیش

تور کیش کشتی داما

کشتی داما یک کشتی باربری سنگالی بوده که در سال 1384 در قسمت جنوب شرقی آب های نیلگون خلیج فارس غرق شد. گفته می شود که علت غرق شدن آن آب گرفتگی موتورخانه کشتی بوده است که اعلام وضعیت بحرانی شد اما درخواست کمک نکردند و صبح روز بعد به دلایل نامشخصی کشتی غرق شد. اما طی تحقیقات به عمل آمده مشخص شد که کشتی 10 سال جوانتر از زمانی است که ساخته شده زیرا در مدارک آن دست برده شده بود, به همین دلیل بیمه کشتی و باری که داخل آن بوده مانند سینک آشپزخانه , سرامیک و... پرداخت نشده. در نهایت این کشتی غرق شده با اینکه مدت زمان کوتاهی است که در دل دریا جای گرفته است اما زیستگاه بسیاری از جانوران آبزی و محل مناسب و جدید برای غواصی گردشگران تور کیش مرداد 94 شده است. کشتی داما کیشدر فاصله 4 مایلی از جزیره قرار گرفته و به پهلوی راست خود خوابیده است و غواصی در این منطقه نیاز به مهارت خاصی ندارد. گردشگران عزیز تور کیش مرداد 94 کافی است که برای ورود به بدنه کشتی از پنجره کابین فرمانده داخل شوند و از راهرویی که پشت کابین قرار دارد به سمت آشپزخانه و خوابگاه بروند. علاوه بر این پروانه کشتی در عمق 30 متری دریا قرار دارد که جای مناسبی برای عکس گرفتن است. از جانوران آبزی این منطقه می توان به باراکودا , خفاش ماهی ها , سرخو و... اشاره کرد.

تور کیش کشتی داما

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا

تور آنتالیا مرکز خرید اوزدیلک

مرکز خرید اوزدیلک آنتالیا از مشهورترین و بهترین فروشگاه های زنجیره ای ترکیه است که میان مردم آن بسیار قابل اطمینان می باشد. این فروشگاه زنجیره ای با مردم ترکیه رابطه خوبی در چارچوب کیفیت , صداقت کارکنان در مقابل مشتریان و مشتری مداری برقرار کرده است. گردشگران تور آنتالیا تابستان 94 از مرکز خرید اوزدیلک می توانند هر آنچه را که می خواهند با کیفیت بالا و قیمت واقعی خریداری کنند. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به سالن بولینگ , زمین بازی برای کودکان , سالن نمایش فیلم , کافی شاپ , رستوران با سرو انواع غذاهای لذیذ ترکی و بین المللی و... اشاره کرد. گردشگران تور آنتالیا تابستان 94 در این مرکز خرید می توانند اوقات خوشی را سپری کنند و با نوش جان کردن یک نوشیدنی گرم در کافی شاپ و گوش دادن به موسیقی لحظات لذت بخشی را برای خود رقم بزنند.

تور آنتالیا مرکز خرید اوزدیلک

پاموک کاله آنتالیا

 تور آنتالیا پاموک کاله

پاموک کاله یکی از عجایب جهان است که توجه گردشگران تور آنتالیا را به سوی خود جلب می کند. آنچه که باعث منحصر به فرد شدن این پدیده شده است وجود آبشارها و غارهای طبیعی و استخرهای طبیعی آن می باشد. این منطقه دارای تراس های از جنس سنگ های رسوبی می باشد که به دلیل رسوب باقی مانده و وجود چشمه های آب گرم شکل خاصی به خود گرفته است.

تور آنتالیا پاموک کاله

شاید برای گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 جالب باشد که بدانند در این منطقه 17 چشمه آب گرم با دمای حدود 212 درجه سانتی گراد وجود دارد که حتی تصور شنا کردن در چنین چشمه هایی آن هم با دمای 212 درجه کاملا غیر ممکن است. اما آبی که از صخره های زیبای پاموک کاله به سمت پایین سرازیر شده اند دارای دمای 35 درجه سانتی گراد می باشند که حوضچه هایی پایین این صخره ها را پر می کند. همچنین به دلیل وجود رسوب و املاح اطراف پاموک کاله این منطقه شبیه پنبه شده است که بسیار زیبا می باشد و توجه شما گردشگران عزیز تور آنتالیا تابستان 94 را به سوی خودش جلب می کند.

تور آنتالیا پاموک کاله

در حقیقت پاموک کاله آنتالیا به دلیل وجود سنگ های آهکی متخلخل به قلعه پنبه ای شهرت دارد و همچنین آب های روان این منطقه باعث ته نشین شدن کانی های کربناتی شده که آن ها را به شکل تراس های طبقه طبقه در آورده است. این منطقه با رودخانه مندرس در تماس است و در نزدیکی دریای اژه قرار دارد و دارای آب و هوایی معتدل می باشد. بسیاری از گردشگران تور آنتالیا 94 از سواحل زیبای دریای اژه به سمت پاموک کاله می آیند تا لحظات خوشی را سپری کنند. گفته می شود که حوضچه های آهکی این منطقه خاصیت درمانی نیز دارند و بری بیماری های قلبی , فشار خون , بیماری های پوستی , بیماری های گوارشی و... بسیار خوب است.

تور آنتالیا پاموک کاله