تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

هتل های کوش آداسی

 

 این هتل 5 ستاره و تفریحی ، در زمینی به مساحت 421 هزار متر مربع، در شهر کوشه آداسی در  خلیج Camlimani قرارگرفته  و امکانات رفاهی، خدماتی متنوعی را از قبیل 1.2 کیلومتر ساحل و تفرجگاه ساحلی اختصاصی برای میهمانان مهیا کرده است. میهمانان  و مسافران می توانند محل اقامت خود را از میان خانه های ییلاقی ویا  اتاق های راحت که بعضی تلویزیون LCD دارند، انتخاب نمایند. از امکانات رفاهی هتل میتوان به رستوران ، استخر، زمین تنیس، بیلیارد، بسکتبال، پینگ پونگ و دارت اشاره کرد. تفریحاتی از قبیل قایقرانی ، قایقرانی با کانو ، قایق های بادی پرواز کننده و چادرزدن شبانه نیز ارائه می شوند. کارکنان هتل ضمن ایجاد محیطی گرم، به میهمانان ومسافران در ترتیب دادن گشت و گذار های خود، یاری می رسانند. این هتل زیبا با طراحی و دیزانی که انجام داده میتواند محیطی آرام بخش را برای خانواده ها مهیا کند.

 

مطالب مرتبط :

برچسب ها : تور کوشی آداسی تیر 93 , تور کوش آداسی تابستان 93,
موضوع : , | بازدید : 0
+ نوشته شده در  یکشنبه 1 تیر 1393ساعت 9:43  توسط arezu  |  نظر بدهید

هتل آداکوله کوش آداسی

 

هتل پنج ستاره آداکوله کوش آداسی                 

هتل آداکوله کوش آداسی

هتل آداکوله از بهترین هتلهای پنج ستاره است

سرویس : U.All صبحانه ، نهار ، شام به صورت سلف سرویس ، صبحانه دیر هنگام ، پذیرایی های طول روز و همه نوشیدنی ها (نوشابه ، چای ، قهوه ، نسکافه ، آبمیوه) تا ساعت 24 این امکانات را رایگان استفاده خواهید کرد .

موقعیت محلی هتل آداکوله : هتل در شمال کوش آداسی قرارگرفته و به مرکز شهر سه کیلومتر و تا فرودگاه هشتاد کیلومتر وتا شهر افسوس باستان چهارده کیلومتر فاصله دارد .

اتاق های هتل  آداکوله  
هتل  دارای سیصدو بیست و نه اتاق می باشد که شامل صدو سی وشش اتاق استاندارد ، هفتادوهشت  اتاق خانوادگی ،چهارده رویال سوئیت، پنج سویت ، و یک سوئیت بزرگ سلطنتی , اتاقها دارای خط تلفن مستقیم ، تلویزیون ،کانالهای رادیو از طریق تلویزیون، یخچال ،  سیستم الکترونیکی کیکارد ، پذیرایی در اتاق ، سیستم تهویه مطبوع ،کاناپه، مبل ،فرش ، حمام ، توالت ، وان، سشوار و بالکن می باشد . این هتل دارای خدمات پستی و فکس و تلفن و اینترنت میباشد .

* ساعت ورود به اتاقcheck in 14:00 
* ساعت تحویل اتاق check out 12:00

امکانات هتل آداکوله

رستوران :‌ این هتل دارای رستوران های مختلف و متنوع است.

استخرها: 
1- استخر روباز 
2- استخر سرپوشیده
3- استخر کودکان
4- پارک آبی
5- ساحل اختصاصی

همچنین میتوانید از امکانات ماساژ, ورزشهای آبی وتنیس هم استفاده کنید

 

مطالب مرتبط :

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.