تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

مسافران تورهای کیش میپرسند

هتل سان رایز هتل خوبیه؟

پرسش: سلام من قصد سفر به کیش و انتخاب یک هتل سه ستاره مناسب رو دارم . آیا به نظر شما هتل سان رایز هتل خوبیه؟ کدوم هتل سه ستاره بهتره؟

م یاوری 1393/06/09

 

تور کیش هتل سان رایز

پاسخ: با سلام . از هتل های سه ستاره کیش میتوان به هتل سان رایز ، هتل پارسیان ، هتل آنا ، هتل جام جم ، هتل تاپ رز ، هتل سیمرغ ، هتل سارا و... اشاره کرد . هتلی که شما انتخاب نموده اید در حال حاضر جزو هتل های خوب این دسته به شمار میرود . لیکن برای آگاهی بیشتر از میزان رضایتمندی مسافران از این هتل میتوانید به قسمت نظرات مسافران در مورد هتل سان رایز کیش مراجعه نمایید . با مطالعه نظرات مسافرانی که پیش از این در این هتل و هتل های مشابه اقامت داشته اند اطلاعات  فراوانی در خصوص انتخاب هتل دلخواه خود به دست خواهید آورد .

 


بهترین هتل کیش کدام هتل است؟

پرسش : بهترین هتل کیش کدام هتل است؟ 

ثمین - 1393/06/05

پاسخ : با سلام ، میزان رضایتمندی از هتل تا حدود زیادی به سلیقه مسافران وابسته است . هتل های پنج ستاره کیش عبارتند از هتل مارینا پارک کیش ، هتل داریوش کیش ، هتل پارمیس کیش ، هتل شایگان کیش و هتل شایان کیش . هتل صدف نیز اخیرا به این جمع اضافه شده و هتل بزرگ ارم از این گروه خارج گردیده . برای ارزیابی شاخصه های هتل پیشنهاد میشود از نظرات مسافرانی که قبلا در این هتلها اقامت داشته اند استفاده نمایید . این نظرات به شما در انتخاب هتل مورد نظرتان کمک شایانی میکند.

 

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.