تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

تور استانبول

معرفی تورهای استانبول , جاذبه های استانبول ,تور کیش , تور ترکیه , تور تایلند, تور دبی

هتل پلازا استانبول ترکیه

هتل پلازا استانبول ترکیه

 هتل پلازا استانبول ترکیه

هتل پنج ستاره پلازا، در پشت بام خود رستورانی زیبا با چشم اندازی فوق العاده تماشایی  از پل بسفر وشهر برای میهمانان و مسافران خود تدارک دیده است.از امکانات اتاق های هتل پلازا اینترنت رایگان ، تلویزیون LCD ،دکوراسیون شیک و مدرن ،نشیمن ، چای ساز و قهوه ساز اشاره کرد.
مسافران و میهمانان تور ترکیه 94 میتوانند در مکانهای مختلف  هتل مانند: رستوران پشت بام , بارآسمان  صرف کنند و از  کافه قنادی شیرینی های لذیذ و تازه پخت صرف کنند و لذت ببرند. با استفاده از استخرسرپوشیده , سونا و ماساژدرمانی مسافران نوروزی تور ترکیه 94 می توانند زمانی رابه استراحت و کسب آرامش سپری کنند. 

هتل تا میدان تقسیم 10 دقیقه با اتومبیل فاصله دارد و در چند قدمی هتل  ایستگاه اتوبوس و مترو  قرار گرفته است . مراکز خریدمتروسیتی و کانیان تا هتل فقط پنج دقیقه با ماشین فاصله دارند. همچنین این هتل تورترکیه امکاناتی را برای میهمانان و مسافران معلول خود تدارک دیده است تا این عزیزان هم از سفر خود لذت ببرند. باشگاه سلامت و تندرستی هم برای علاقه مندان به بدنسازی وجود دارد که میتوانید در هتل به ادامه برنامه ورزشی خود بپردازید . هتل پلازا استانبول دارای امکاناتی از قبیل ماساژ , سونا , سولاریوم , استخر سر پوشیده, اتاق و امکانات برای معلولین , سوئیت مخصوص تازه عروس , مرکز بدنسازی برای میهمانان تور ترکیه 94 می باشد.

 

مطالب مرتبط :

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.